Понеділок, 20.11.2017, 18:31
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти Костопільської 
          районної державної адміністрації

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті »

02 листопада 2012 року на базі Костопільської загальноосвітньої школи-комплексу № 6 відбулось засідання проблемного семінару

02 листопада 2012 року на базі Костопільської загальноосвітньої школи-комплексу № 6 відбулось засідання проблемного семінару учителів біології та хімії з теми: «Інформаційно-комінікативні технології на базі персональних комп’ютерів, комп’ютерних мереж і засобів зв’язку на уроках біології та хімії», в межах якого педагоги райони мали можливість познайомитись із системою роботи учителів природничих дисциплін: Сайко Тетяни Петрівни, Левчук Оксани Олександрівни та Пашко Тетяни Михайлівни. У своєму виступі з досвіду роботи учитель біології Пашко Т.М. познайомила колег із поетапним впровадженням інформаційних технологій на уроках біології починаючи з демонстрації відео фрагментів і завершуючи оформленим учнівським пошуковим проектом. Учитель географії та біології Левчук О.О. ознайомила колег із можливостями інтерактивної дошки та методикою пошуку інформації в Інтернет-мережі безпосередньо на уроці біології.

Учні 11 класу Кулі ніч Ірина та Токар Надія продемонстрували захист учнівського міні-проекту, присвяченого біології клітини.

З можливостями комп’ютерних технологій на уроках хімії познайомила учителів у ході майстер-класу учитель хімії Сайко Т.П. У своїй слайд-презентації вона визначила напрямки використання ІКТ на уроках різних типів та практично розкрила шляхи їх реалізації, моделюючи урок з теми: «Хімічні властивості кислот». Учителі району мали можливість самостійно ознайомитись з особливостями навчально-методичного комплексу «Хімія 9 клас. Версія 1.0.»

У ході засідання були вироблені методичні рекомендації:

1. Впровадження ІКТ на уроках хімії та біології здійснювати поетапно, починаючи з учительських слайд-презентацій та демонстрування відео фрагментів.

2. Роботу з дітьми провадити диференційовано, починаючи із залучення учнів, що навчаються на високому рівні до створення та захисту учнівських міні-проектів. Здійснювати контроль за науковістю та достовірністю учнівського інтелектуального продукту, перевіряти його перед допуском дитини до відкритого звіту.

3. Не підміняти створення плану-конспекту уроку електронним конструктором. Планувати використання ІКТ у відповідності до теми та мети уроку, типу та етапу уроку. Чітко визначати очікувані результати від використання ІКТ та аналізувати, наскільки вони були досягнуті. Виявляти причини невдач та відмічати нові аспекти використання ІКТ, що виявились у практичній діяльності.

Категорія: | Додав: Gembel (07.11.2012)
Переглядів: 260 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Форма входу