У конференції
взяли участь заступники директорів із навчально-виховної роботи та керівники
районних, окружних, шкільних методичних структур. Із вітальним словом до
учасників конференції звернулася заступник начальника відділу освіти
Костопільської райдержадміністрації Салівончик Л.І..
Із звітом про впровадження науково-методичної
проблемної теми виступили:
1.Упровадження компетентнісного підходу в навчально- виховний процес
загальноосвітніми навчальними закладами району шляхом використання нових
педагогічних технологій.
Кравчук Н.В., в.о. завідувача
районного
методичного
кабінету відділу освіти
Костопільської
районної державної
адміністрації.
2.Розвиток творчої ініціативи вчителів,
удосконалення їх професійної майстерності на основі інноваційної діяльності з
метою всебічного розвитку школярів та формування їх ключових компетенцій.
Іващишина
О.М., заступник директора
з навчально-виховної роботи
Костопільської ЗОШ І-ІІІ ст. №5.
3.Реалізація компетентнісного підходу
через інноваційні технології в освітньому середовищі.
Середа В.П., учитель початкових
класів Злазненського НВК «загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - ліцей»,«учитель-методист».
4.Практичне спрямування роботи
педагогічного колективу над науково-методичною проблемною темою.
Журавель Ж.М.,
заступник директора
з навчально-виховної роботи
Головинської ЗОШ І-ІІІ ст.
5.Роль компетентнісного підходу в
навчально-виховному процесі закладу нового типу як передумова створення
мотивації для самовдосконалення та активізації творчої діяльності вчителя та
учня.
Мельник
З.Ю., учитель англійської
мови
Костопільської гуманітарної гімназії.
6.Компетентнісний підхід щодо використання
сучасних оздоровчих технологій та нетрадиційних методів оздоровлення у роботі
дошкільного закладу.
Жданюк Н.С., вихователь-методист
Костопільського ДНЗ №4.
7.Упровадження компетентнісного підходу у
навчально-виховний процес з фізики та математики шляхом використання нових
освітніх технологій.
Мельничук Л.В., керівник
семінару-практикуму вчителів фізики та математики.
8.Від інноваційного змісту і технологій
освіти через педагогічну майстерність учителя до формування особистості учня та
підготовки його до життя в сучасних умовах.
Назарець Л.С.,
заступник директора
з навчально-виховної роботи
Костопільської ЗОШ І-ІІІ ст. №4.
9.Шляхи реалізації компетентнісного
підходу в процесі викладання біології та хімії у загальноосвітніх навчальних
закладах району.
Орловська Н.А., керівник
семінару-практикуму вчителів біології.
10.Компетентнісний підхід щодо розвитку
креативної діяльності на уроках української мови як важливий чинник
здоров’язберігаючого навчання.
Мосійчук Т.П., учитель української мови Берестовецької ЗОШ
І-ІІІ ст.
11.Створення сприятливих умов у закладі
освіти з метою компетентнісного підходу до формування ціннісних ставлень і
орієнтацій особистості до культурних і духовних надбань українського народу.
Потарейко
Г.Б., заступник директора
з навчально-виховної роботи
Мащанської ЗОШ І-ІІІ ст.
По завершенню конференції учасники
отримали рекомендації щодо впровадження компетентнісного підходу у навчально-виховний
процес загальноосвітніх навчальних закладів.
|