Захід розпочався вуличною акцією «Україна
починається з тебе», яку організували члени гуртка «Етнографія та фольклор
народу України» (керівник Журавель С.С.). Заступник директора Назарець Л.С.
здійснила презентацію системи роботи навчального закладу із національного
виховання. Класний керівник 1-А класу Андрощук Л.О. прозвітувала про технології
формування в учнів ціннісних ставлень. Досвідом роботи щодо використання
інноваційних проектів у роботі з батьками, презентував класний керівник 5-Б
класу Хомич А.Л.
Педагог-організатор Курганович О.В. та голова
шкільного парламенту Варман А. представили мультимедійні презентації про проектні
технології у виховній діяльності..
У ході звіту відбулося бліц-спілкування із призеркою
ІІІ (Всеукраїнського) етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт
Рівненського відділення Малої академії наук учнівської молоді України Сидоровою
Богданою, ученицею 11 класу. Презентацію науково-дослідницької роботи з теми
«Поліська великодня писанка» здійснила Сущик Юлія, учениця 9-А класу. Схвальні
відгуки присутніх отримав драматичний колектив (керівник Намозова Л.Ф.), який
інсценізував п`єсу Н.Фоміної «Людина – це звучить гордо?!»
Барвистий «віночок» шкільних талантів сплели учні
2-А класу (класний керівник Ярко А.П.), учениці 3-Б класу (Вікторія Бирда,
Анастасія Ліпінська) вокальний ансамбль 5-6 класів, вчительський вокальний
ансамбль, вихованки циркової студії О.Костючок, І.Кубашевич, А.Сухарєва та
С.Веденєєва.
Художньо-емоційний фон звіту створили керівники
гуртків та факультативів, педагоги школи, які оформили виставки робіт учнів-членів
МАН (Редкодубська С.М.), методичних посібників (Рожчук І.М.) та персональних
виставок учителів, вихованців шкільних гуртків технічної творчості, декоративно-прикладного
та образотворчого мистецтва (Бондарчук А.І., Ярмак Г.С., Киріша О.В.,
Курганович О.В.).
Відеопрезентація «Школа національного поступу»
переконала гостей, що Костопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 перебуває на стадії інтенсивного розвитку,
моделювання та пошуку оптимальних шляхів методичного забезпечення та
ефективного впровадження виховних інновацій.
|